10 mënyra për të humbur peshë në mënyrë të sigurt…

10 mënyra për të humbur peshë në mënyrë të sigurt…

Vera është afër per pak muaj, dhe shumë pyesin se si mund të humbin peshë në mënyrë të sigurt…
Nëse po kërkoni të humbni peshë, ose të bëheni më të mirë në ruajtjen e peshës tuaj, me poshte gjeni disa keshilla.

  1. KONTROLLINI PORCIONET TUAJA
    Eshtë kënaqësi të grumbulloni ne pjatën tuaj ushqimet tuaja të preferuara. Por ju duhet të menaxhoni se sa po hani përveç asaj që po hani.

Një mashtrim i vogël tani dhe pastaj nuk është fundi i botës (hajde, mendo për tundimet e festave … ndodh!), Por përpiquni të zotëroni kontrollin e pjesëve. Në vend që të hani derisa të ndiheni të mbushur, ndaloni të hani pasi të ndiheni të kënaqur. Shijoni momentin dhe përqendrohuni në shijet dhe kombinimet e shijshme.

2.LARGONI USHQIMET E GAZUARA
Ne jemi kaq të përqendruar në atë që po hamë, dhe shpesh anashkalojmë atë që po pimë. Sodat janë të mbushura me sheqer dhe kalori . Sheqernat dhe ëmbëlsuesit artificialë çojnë në akumulim të rrezikshëm të dhjamit në bark dhe shtim në peshën e përgjithshme. Në vend të kësaj kërkoni ujë, lëng frutash të freskëta ose një çaj të shëndetshëm.

  1. MOS ANASHKALONI MENGJESIN
    Të hash një mëngjes të shëndetshëm është si të furnizosh me karburant aeroplanin përpara nisjes. Unë nuk di për ju, por unë nuk shkoj drejt reve në një aeroplan me vetëm 1/8 e një rezervuari gazi. Ushqimi është burimi juaj i energjisë. Nëse doni te filloni ditën tuaj, keni nevojë për karburant për t’ju shtyrë. Provoni mëngjese të shëndetshëm dhe energjik.
  2. FLINI MJAFTUESHEM
    Mos i prishni përpjekjet tuaja duke harruar rëndësinë e gjumit. Heqja e gjumit kontribuon në shtimin e peshës dhe gjendje të tjera serioze si depresioni dhe diabeti. Synoni për një gjumë të mirë 7-8 orë për të mbrojtur shëndetin tuaj mendor dhe fizik.
  3. PLANIFIKOJI VAKTET ME PERPARA
    Mbushja e kuzhinës tuaj me ushqime dhe vakte të shëndetshme do të thotë që gjithmonë do të keni diçka të shëndetshme gati. Do të shmangni bërjen e zgjedhjeve të këqija (marrje, ushqim të shpejtë) që bëhen shumë joshëse kur nuk keni asgjë tjetër për të ngrënë.
  4. MENDONI PARA SE TE HANI.
    Bëhuni një profesionist në të ngrënit me vëmendje. Mendoni para se të hani! A do të më ushqejë kjo vakt? Si do të ndihem më pas? Mire Me energji? I ngadaltë? Nëse nuk ka ndonjë përfitim, hani diçka tjetër.
  5. BENI BLERJE TE ZGJUARA
    Beni blerje te zgjuara,me fruta ,perime dhe ushqime te shendetshme
  6. KONSUMONI USHQIME “BIO”
    Më pëlqen sa lehtë mund t’i shtojmë këto ushqime të shëndetshme në jetën tonë! Frutat, perimet, arrat, farat, peshku, shpezët dhe vezët janë shembuj të shkëlqyeshëm. Gatuajini me vaj ulliri ekstra të virgjër ose vaj kokosi për të shtuar një dozë yndyre të shëndetshme. Sa më pak të përpunuar ushqimin, aq më mirë.
  7. MENAXHON STRESIN.
    Stresi shkakton shtim në peshë dhe çështje të tjera serioze (depresion, sëmundje të zemrës, etj.),
  8. USHTRIMI.
    Kushtojini 30 minuta çdo ditë lëvizjes dhe stërvitjes. Edhe aktiviteti i moderuar fizik si një shëtitje e shpejtë do të arrije qellimin. Lëvizni me qëllim gjatë gjithë ditës tuaj. Merrni shkallët në vend të ashensorit. Vraponi dhe luani me fëmijët tuaj! Hidhni një biçikletë në vend që të vozisni kur mundeni (për të bërë një punë , shkoni në shtëpinë e një shoku, etj.). Vetëm lëvizni sa më shumë që të mundeni.

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x