5 mënyra sesi stresi ndikon në trupin tuaj

5 mënyra sesi stresi ndikon në trupin tuaj

🧠 Në botën e sotme, ndihet sikur ju tërhiqeni vazhdimisht në shume drejtime të ndryshme. Ka kërkesa në punë, afate për t’u përmbushur dhe një shef i keq për të kënaqur. Ka presion në shtëpi me faturat që duhet të paguhen, dritaret që duhet të lahen dhe rroba që duhet të hekurosen. Dhe pastaj ka jetë me partnerin, fëmijët, prindërit, familjen, miqtë, financat dhe më shumë. Nuk është çudi që aq shumë njerezit jane te stresuar.Ajo që shumë njerëz nuk e kuptojnë është ajo që stresi ju bën në të vërtetë. Po, ju e dini që ju mban zgjuar natën dhe ju bën të bini në depresion, por ky është vetëm fillimi. Duke kuptuar se çfarë po ndodh me trupin tuaj dhe pse jeni në gjendje të jeni heroi juaj i shëndetit dhe të jetoni jetën më të mirë që mundeni.

▫️Përgjigja natyrale e trupit ndaj stresit ka të bëjë një me dy gjëra: ose luftoni ose ikni. Në natyrë, stresuesit e paraardhësve tanë antikë ishin të rrezikshëm për jetën, pavarësisht nëse ishin tornadot apo paketat e qenve të egër. Mundësitë e vetme ishin të qëndronit dhe të luftonit ose të arratiseshit sa më shpejt që të mundeshit. Ndërsa ato mundësi nuk janë aq të vlefshme sot, trupi juaj nuk e di atë dhe automatikisht ju përgatit duke induktuar sistemin akut të përgjigjes ndaj stresit.

▫️Ndërsa mekanizmi i luftës ose i fluturimit tensionon muskujt tuaj për t’ju përgatitur për çdo gjë që po ju vjen përpara, truri lëshon një sërë hormonesh të stresit, veçanërisht kortizolit dhe epinefrinës, zakonisht të referuara si adrenalinë. Këto kimikate rrisin energjinë tuaj dhe ju mbajnë të përqendruar në detyrën që keni përpara. Ato rrisin rrahjet e zemrës, presionin e gjakut dhe frymëmarrjen. Këto hormone gjithashtu bëjnë që mëlçia të rrisë prodhimin e glukozës, duke ju dhënë një tjetër nxitje të energjisë. Megjithatë, në botën e sotme dhe me stresues modernë, rritja shtesë e sheqerit nuk është e nevojshme dhe mund të përfundojë të jetë problematike për ata që janë nën stres kronik dhe të predispozuar për diabetin e tipit 2.

▫️Kortizoli rrit përgjigjen e inflamacionit të trupit, e cila nga ana tjetër ul sistemin imunitar. Për kohën e shkurtër që duhet për t’iu përgjigjur stresit, kjo nuk ka shumë ndikim, por për ata me stres kronik, është i madh. Ftohjet janë më të rënda dhe zgjasin më shumë. Jeni më të prirur ndaj infeksioneve dhe ka të ngjarë të sëmureni kur dikush rreth jush është i sëmurë. Për ata që kalojnë një periudhë stresi kronik intensiv, siç është kujdesja për një të dashur me një sëmundje terminale, i njëjti inflamacion mund të shkaktojë hollimin e flokëve dhe rënien e tyre.

▫️Kur jeni të stresuar, trupi tërheq natyrshëm ujë dhe lagështi nga lëkura, ndoshta për ta shfrytëzuar atë gjatë sforcimit për t’ju mbajtur të hidratuar. Me kalimin e kohës, lëkura thahet, veçanërisht shtresat e jashtme të cilat natyrshëm humbin më shumë lagështi. Lëkura juaj e thatë dhe e dehidratuar fillon të humbasë aftësinë e saj për të shëruar dhe rigjeneruar. Kjo ngadalëson procesin e shërimit dhe ju lë më shumë të ngjarë të keni prerje të zgjatura, gërvishtje dhe mavijosje. Vini re këto plagë. Sistemi juaj imunitar është dobësuar tashmë; keni më shumë të ngjarë të merrni infeksione.

▫️Stresi bën që ndonjëherë të merrni flutura në stomak? Po dëshira e papritur për të shkuar në tualet? A është bërë ndonjëherë kaq keq sa keni ndjerë nevojën për t’u hedhur? Epo, ju nuk jeni vetëm. Hormonet e stresit dihen që shqetësojnë stomakun, shkaktojnë të vjella dhe madje shkaktojnë diarre.

▫️Stresi kronik është i lidhur me çrregullime të shumta dhe është shkaku i 90 përqind të vizitave të mjekut familjar

▫️Pesëdhjetë përqind e amerikanëve raportojnë se kanë nivele ekstreme të stresit të paktën një pjesë të kohës

▫️Teknikat e relaksimit, të tilla si frymëmarrja e thellë ose joga, ulin nivelet e hormoneve të stresit

▫️Praktikoni vëmendjen dhe mësoni të jeni në moment për të luftuar stresin kronik

▫️Kaloni kohë në natyrë, pasi relakson trupin dhe lejon që mendja të rivendoset

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x