Çaji i zi, 10 përfitimet në shëndet. Sipas studimeve shkencore

Çaji i zi, 10 përfitimet në shëndet. Sipas studimeve shkencore

Përveç ujit, çaji i zi është një nga pijet më të konsumuara në botë. Vjen nga bima Camellia sinensis dhe shpesh është e përzier me bimë të tjera për aromë të ndryshme, të tilla si Earl Grey, caj anglez ose chai. Eshte më i fortë në aromë dhe përmban më shumë kafeinë se çajrat e tjerë, por më pak kafeinë sesa kafeja. Çaji i zi gjithashtu ofron një larmi përfitimesh shëndetësore, sepse përmban antioksidantë dhe përbërës që mund të ndihmojnë në uljen e inflamacionit në trup. Këtu janë 10 përfitimet shëndetësore të çajit të zi, të gjitha të mbështetura nga studime shkencore

  1. Ka Veti Antioksiduese
    Antioksidantët dihet se ofrojnë një mori përfitimesh shëndetësore. Konsumimi i tyre mund të ndihmojë në heqjen e radikalëve të lirë dhe në uljen e dëmtimit të qelizave në trup. Kjo në fund të fundit mund të ndihmojë në uljen e rrezikut të sëmundjes kronike. Polifenolët janë një lloj i antioksidantëve që gjenden në disa ushqime dhe pije, përfshirë çajin e zi. Një tjetër studim shqyrtoi rolin e katekinave nga ekstrakti i çajit jeshil në peshën e trupit. Ajo zbuloi se ata që konsumuan një shishe që përmbante 690 mg katekinë nga çaji në baza ditore për 12 javë treguan një rënie në yndyrën e trupit
  2. Mund të rrisin Shëndetin e zemrës .
    Çaji i zi përmban një grup tjetër të antioksidantëve të quajtur flavonoide, të cilat përfitojnë nga shëndeti i zemrës. Së bashku me çajin, flavonoidet mund të gjenden në perime, fruta, verë të kuqe dhe çokollatë të zezë. Konsumimi i tyre në baza të rregullta mund të ndihmojë në uljen e shumë faktorëve të rrezikut për sëmundjet e zemrës, duke përfshirë presionin e lartë të gjakut, kolesterolin e lartë, nivelet e ngritura të triglicerideve dhe mbipeshen.
  3. Mund të ulë kolesterolin “e keq” LDL
    Trupi përmban dy lipoproteina që transportojnë kolesterolin në të gjithë trupin. Njëra është lipoproteina me densitet të ulët (LDL), dhe tjetra është lipoproteina me dendësi të lartë (HDL). LDL konsiderohet lipoproteina “e keqe” sepse transporton kolesterolin në qelizat në të gjithë trupin. Ndërkohë, HDL konsiderohet lipoproteina “e mirë” sepse transporton kolesterolin larg nga qelizat tuaja dhe në mëlçi për tu sekretuar. Kur ka shumë LDL në trup, ajo mund të mblidhet në arterie dhe të shkaktojë depozita dylli të quajtura pllaka. Kjo mund të çojë në probleme si dështimi i zemrës ose goditja në tru. Për fat të mirë, disa studime kanë zbuluar se konsumimi i çajit mund të ndihmojë në uljen e kolesterolit LDL. Një studim i rastësishëm zbuloi se pirja e pesë racioneve të çajit të zi në ditë uli kolesterolin LDL me 11% tek individët me nivele pak të ngritura të kolesterolit ose butë

4.Mund të përmirësojë shëndetin e zorrëve .Studimet kanë zbuluar se lloji i baktereve në zorrën tuaj mund të luajë një rol të rëndësishëm në shëndetin tuaj. Kjo sepse zorra përmban triliona baktere, si dhe 70-80% të sistemit tuaj imunitar Polifenolët që gjenden në çajin e zi mund të ndihmojnë në mbajtjen e një zorre të shëndetshme duke nxitur rritjen e baktereve të mira dhe duke penguar rritjen e baktereve të këqija, të tilla si Salmonella . Përveç kësaj, çaji i zi përmban veti antimikrobike që shkatërrojnë substancat e dëmshme dhe përmirësojnë bakteret e zorrëve dhe imunitetin duke ndihmuar në riparimin e rreshtimit të traktit tretës.

5.Mund te ule tensionin e larte te gjakut.
Një studim i rastësishëm, i kontrolluar shikoi rolin e çajit të zi në uljen e presionit të gjakut. Pjesëmarrësit pinë tre filxhanë çaj të zi çdo ditë për gjashtë muaj. Rezultatet zbuluan se ata që pinin çaj të zi kishin një rënie të ndjeshme të presionit të gjakut sistolik dhe diastolik, krahasuar me grupin e placebo Sidoqoftë, hulumtimi për efektet e çajit të zi në presionin e gjakut është i përzier. Një meta-analizë e pesë studimeve të ndryshme ku përfshihen 343 pjesëmarrës shikoi ndikimin e pirjes së çajit të zi për katër javë në presionin e gjakut. Megjithëse rezultatet gjetën disa përmirësime në presionin e gjakut, studiuesit arritën në përfundimin se gjetjet nuk ishin të rëndësishme . Pirja e çajit të zi në baza ditore, si dhe përfshirja e modifikimeve të tjera të jetesës si strategjitë e menaxhimit të stresit, mund të përfitojnë ata me presion të lartë të gjakut.

  1. Mund të ndihmojë në uljen e rrezikut nga goditja në tru
    Goditja në tru mund të ndodhë kur një enë gjaku në tru ose bllokohet ose çahet. Eshtë shkaku i dytë kryesor i vdekjeve në të gjithë botën. Për fat të mirë, 80% e goditjeve në tru janë të parandalueshme. Për shembull, menaxhimi i dietës tuaj, aktivitetit fizik, presionit të gjakut dhe pirja e duhanit mund të ndihmojë në uljen e rrezikut të goditjes në tru. Interesante, studimet kanë zbuluar se pirja e çajit të zi mund të ndihmojë gjithashtu në uljen e rrezikut të goditjes në tru. Një studim ndoqi 74,961 njerëz për mbi 10 vjet. Ajo zbuloi se ata që pinin katër ose më shumë filxhanë çaj të zi në ditë kishin një rrezik 32% më të ulët të goditjes se ata që nuk pinë çaj . Një studim tjetër rishikoi të dhëna nga nëntë studime të ndryshme, duke përfshirë mbi 194,965 pjesëmarrës. Studiuesit zbuluan se individët që pinin më shumë se tre filxhanë çaji (qoftë çaj i zi apo jeshil) në ditë kishin një ulje të rrezikut prej 21% të goditjes në tru, krahasuar me individët që pinin më pak se një filxhan çaj në ditë .
  2. Mund të ulë nivelet e sheqerit në gjak
    Nivelet e larta të sheqerit në gjak mund të rrisin rrezikun e komplikimeve shëndetësore, të tilla si diabeti i tipit 2, mbipesha, sëmundjet kardiovaskulare, dështimi i veshkave dhe depresioni . Konsumimi i sasive të mëdha të sheqerit, veçanërisht nga pijet e ëmbla, është treguar se rrit vlerat e sheqerit në gjak dhe rrezikun e diabetit të tipit 2 . Kur konsumoni sheqer, pankreasi sekreton një hormon të quajtur insulinë për të çuar sheqerin në muskuj për t’u përdorur për energji. Nëse konsumoni më shumë sheqer sesa ka nevojë për trupin tuaj, sheqeri i tepërt ruhet si yndyrë. Çaji i zi është një pije e shkëlqyer jo e ëmbël që është zbuluar se ndihmon në rritjen e përdorimit të insulinës në trup. Një studim i provëzës vështroi vetitë e rritjes së insulinës në çaj dhe përbërësit e tij. Rezultatet treguan se çaji i zi rriti aktivitetin e insulinës më shumë se 15 herë. Studiuesit arritën në përfundimin se disa përbërës në çaj u treguan se përmirësonin nivelet e insulinës, veçanërisht një katekinë të quajtur gallatë epigallocatechin . Një tjetër studim në minj krahasoi efektet e ekstraktit të çajit të zi dhe jeshil në nivelet e sheqerit në gjak. Rezultatet zbuluan se ata të dy ulën sheqerin në gjak dhe përmirësuan mënyrën se si trupi metabolizoi sheqerin .
  3. Mund të ndihmojë në uljen e rrezikut nga kanceri
    Mbi 100 lloje të ndryshme të kancerit ekzistojnë, dhe disa nuk janë të parandalueshme. Sidoqoftë, polifenolët që gjenden në çajin e zi mund të ndihmojnë në parandalimin e mbijetesës së qelizave kancerogjene. Një studim i provëzës analizoi efektet e polifenoleve në çaj në qelizat kancerogjene. Ai tregoi se çaji i zi dhe jeshil mund të luajnë një rol në rregullimin e rritjes së qelizave kancerogjene dhe zvogëlimin e zhvillimit të qelizave të reja . Një studim tjetër analizoi efektet e polifenoleve në çajin e zi në kancerin e gjirit. Ai tregoi se çaji i zi mund të ndihmojë në kapërcimin e përhapjes së tumoreve të gjirit të varura nga hormonet . Megjithëse çaji i zi nuk duhet të konsiderohet si një trajtim alternativ për kancerin, disa hulumtime kanë demonstruar potencialin e çajit të zi për të ndihmuar në zvogëlimin e mbijetesës së qelizave kancerogjene. Nevojiten më shumë kërkime në njerëz për të përcaktuar më qartë lidhjen midis çajit të zi dhe qelizave kancerogjene.
  4. Mund të Përmirësoni perqendrimin.
    Çaji i zi përmban kafeinë dhe një aminoacid të quajtur L-theanine, i cili mund të përmirësojë gatishmërinë dhe përqendrimin. L-theanina rrit aktivitetin alfa në tru, duke rezultuar në relaksim dhe fokus më të mirë. Studimet kanë zbuluar se pijet që përmbajnë L-theaninë dhe kafeinë kanë ndikimin më të madh në fokus për shkak të efekteve të L-theaninës në tru . Kjo mund të jetë arsyeja pse shumë individë raportojnë energji më të qëndrueshme pasi kanë pirë çaj, krahasuar me pijet e tjera me kafeinë si kafeja. Dy studime të rastësishme testuan efektet e çajit të zi në saktësinë dhe gatishmërinë. Në të dy studimet, çaji i zi rriti ndjeshëm saktësinë dhe gatishmërinë e vetë-raportuar midis pjesëmarrësve, krahasuar me një placebo . Kjo e bën çajin e zi një pije të shkëlqyeshme nëse po kërkoni të përmirësoni energjinë dhe të përqendroheni pa shumë kafeinë.

10.. Lehtë për tu bërë
Jo vetëm që është i mirë për ju çaji i zi, por është edhe i thjeshtë për t’u bërë.

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x