Dieta e agjërimit në mbrëmje, eleminoni ushqimet e ngurta pas orës 5 pasdite

Dieta e agjërimit në mbrëmje, eleminoni ushqimet e ngurta pas orës 5 pasdite

Dieta e agjërimit në mbrëmje siç është njoftuar nuk përfshin darkën në mënyrë që të sigurohet lehtësia para se të flini, duke siguruar kështu një pushim më të mirë gjatë natës.Sipas këtij plani ushqimor, është e rëndësishme të mos rëndohet stomaku, duke e përfshirë atë në tretjen e ushqimeve të vështira, një proces i mundimshëm që përfundon duke ndryshuar gjumin.

Duke ndjekur këtë dietë mund të humbni deri në 3 kilogramë në pesëmbëdhjetë ditë, por pasi që është gjithashtu një regjim pastrues ju lejon gjithashtu të largoni fryrjen .

Rekomandimi është që ta ndiqni atë jo më shumë se dy javë rresht.

Përveç kufizimit të lidhur me darkën, dieta e tille ju lejon të hani normalisht, por në moderim nga mëngjesi deri pasdite, pas kësaj si një vakt mbrëmjeje përfshin konsumimin e lëngjeve (nga ora 17.00 e tutje).
Prandaj, këshillat popullore që rekomandohen duhet të ndiqen “mëngjesi i një mbreti, dreka e një princi, darka e një të varfëri”.

Duhet te ndiqni një mëngjes të pasur në vitamina bazuar në: fruta të freskëta, qumësht të skremuar ose kos me pak yndyrë me një lugë çaji me mjaltë.

Snacks lejohen (në mëngjes dhe pasdite) me ushqime të lehta dhe të shëndetshme si: një sanduiç integral me 100 gram djathë krem dhe disa arra; ose 200 gram kos me pak yndyrë me dy lugë muesli; ose një perzierje të bërë me qumësht të skremuar (500 ml), një banane dhe një lugë çaji mjaltë.

Një vakt ushqyes për drekë psh: 80 gram makarona me salcë domate me një tas me marule dhe një mollë.

Një shembull tjetër i një dreke mund të jetë: 100 gram gjel deti i pjekur në skarë me 60 gram bukë integrale, perime të pjekura në skarë dhe një mollë; ose 200 gram levrek të pjekur me 200 gram patate të ziera dhe një frut të zgjedhur nga ju.

Pasdite mund të keni një vakt të lehtë. Në darkë, nga ana tjetër, mund të pini çajra bimorë apo ujë.

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x