Disa ushqime për të rritur gjendjen tuaj shpirtërore

Disa ushqime për të rritur gjendjen tuaj shpirtërore

Nëse jeni pak poshtë me humor apo po luftoni hijet “gri” të dimrit, ju mund ta rrisni lumturinë tuaj me fuqinë e ushqimit. Kjo është. Pa receta. Pa pilula. Pa asnjë efekt anësor. Ka disa ushqime të mira që janë provuar se luftojnë depresionin dhe rrisin disponimin tuaj. Ajo që eshte e bukura për përdorimin e ushqimit si ilaç është se jeni duke u përkushtuar në një ndryshim të stilit të jetës.Ky nuk është një “rregullim i shpejtë” i përkohshëm. Kur shijohen rregullisht, ushqimet në këtë listë mund të ndihmojnë në promovimin e një rritje afatgjatë të lumturisë. Kështu që bëhuni gati për të ushqyer trupin dhe shpirtin tuaj me ushqime të shijshme që mund të rrisin lumturinë tuaj, të rrisin energjinë tuaj dhe të kënaqin dëshirat tuaja. Dhe ato kënaqin … çokollata DHE karbohidratet janë të përfshira.

🍫 COKOLLATA Vetëm të kesh një arsye të mirë për të ngrënë është e mjaftueshme për të sjellë lumturinë. Jo vetëm që ka shije të mirë, por rrit menjëherë humorin tuaj dhe ju bën të ndiheni më të gjallë dhe me energji! Ngrënia e sasive të vogla të çokollatës së zezë (rreth 1.4 ons) disa herë në javë zvogëlon kortizolin dhe hormonet e tjera të stresit. Shmangni çokollatën me qumësht me sheqer dhe shkoni te çokollata organike më e errët që mund të gjeni. Nëse jeni një atlet, kapni një gotë të rastit me qumësht çokollate. Ajo siguron një kombinim të shkëlqyeshëm të proteinave / karbohidrateve që ju ndihmon të rikuperoheni pas stërvitjeve intensive dhe përmirëson performancën tuaj mendore dhe fizike. Mund të ketë shumë diçka të mirë, kështu që mos harroni se ushqimi juaj ka të bëjë vetëm me ekuilibrin dhe moderimin. Bërja e zgjedhjeve inteligjente dhe mbajtja e këtij ekuilibri do t’ju mbajnë të shëndetshëm dhe të lumtur!

🌾KARBOHIDRATET Kjo është një gje e madhe sepse shumë njerëz supozojnë se nëse ndihen keq, ata duhet të rrisin ndjeshëm marrjen e proteinave për tu ndjerë më mirë kurse karbohidratet nuk rekomandohen. Shumë proteina në fakt është e dëmshme për gjendjen tuaj shpirtërore (ju ben me grindavec dhe nervoz) Dhe mund të shkaktojë shqetësime serioze shëndetësore. Për të rritur në mënyrë të sigurt disponimin tuaj, synoni një ekuilibër të disa proteinave të përziera me karbohidrate komplekse (bollgur, oriz kafe, quinoa, etj.). Ky kombinim është ai që i duhet trurit tuaj për të stimuluar prodhimin e serotoninës – atë hormon të rëndësishëm për rregullimin e humorit. Ky është kombinimi perfekt për ata muaj të ftohtë dhe të errët të dimrit kur kemi tendencë të ndihemi “pak blu: dhe të dëshirojmë karbohidrate. Rrëmbe një vakt të shkëlqyeshëm me fisin tënd dhe ushqeje shpirtin tënd!

☀️ Ushqime OMEGA-3 Këto ushqime bëjnë mrekulli për gjendjen tuaj shpirtërore! Ato i japin asaj një shtytje të vërtetë dhe ndihmojnë në mbajtjen larg të depresionit. Ato gjithashtu mund të ndihmojnë në uljen e rrezikut tuaj për sëmundje të zemrës, zvogëlimin e inflamacionit dhe rregullimin e funksionit neurologjik. Omega-3 rrisin dopaminën – neurotransmetuesi që ndihmon në rregullimin e qendrave të kënaqësisë dhe shpërblimit të trurit tuaj. Disa zgjedhje të shkëlqyera të ushqimit përfshijnë salmon, farë liri, sardele, anchovies, të verdhat e vezëve, harengë, skumbri dhe ton.

🍓Pemë dhe perime Më pëlqen sa lehtë mund t’i shtojmë këto ushqime të shëndetshme në jetën tonë! Sa e thjeshtë është të kapësh një banane ose një grusht manaferra gjatë daljes nga dera? Brokoli, spinaqi dhe patatet e ëmbla përgatiten kaq shpejt dhe lehtë. Ju hidratoheni, energjizoheni dhe rritni humorin me një përpjekje kaq të vogël. Shtoni fruta dhe perime në planin tuaj të vaktit për një fitim të madh psikologjik. Mos harroni se ushqimi është më shumë sesa thjesht ushqim … është ilaç. Jemi në këtë së bashku, prandaj le ta inkurajojmë njëri-tjetrin të shijojë këto ushqime që do të na sjellin lumturi dhe do të largojne depresionin.Nuk kërkohet asnjë ilac. Bëni jetën e shëndetshme pjesë e çdo dite. Provoni gjëra të reja. Përfshini receta të reja të shëndetshme në jetën tuaj. Bërja (dhe ngrënia!) vaktesh te mira me fisin tuaj është një mënyrë e shkëlqyeshme për tu lidhur dhe për t’u argëtuar. Beni një plan. Përgatitni vakte dhe vakte paraprakisht. Ju gjithmonë do të keni gati diçka të shëndetshme, e cila ju ndihmon të jeni pa stres dhe të lumtur.

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x