Përfitimet shëndetësore të mandarinës dhe si mund ti kombinoni

Përfitimet shëndetësore të mandarinës dhe si mund ti kombinoni

🍊Përfitimet shëndetësore të mandarinës përfshijnë:

◽️Mandarina përmban Vitamina A, B dhe një nivel të lartë të Vitaminës C, një antioksidant i fuqishëm që neutralizon radikalet e lira, parandalon infeksionet, ngërçet dhe të vjellat, dhe është i shkëlqyeshëm për shëndetin e lëkurës tuaj.
▫️Portokallet mandarin përmbajnë karotenoide beta-karoten, luteinë dhe zeaksantinë që funksionojnë si antioksidantë që mbrojnë shikimin tuaj dhe mbështesin sistemin tuaj imunitar.
▫️Mandarina është një burim i konsiderueshëm i fibrave të patretshme dhe fibrave të tretshme. Fibrat e patretshme i mbajnë gjërat në lëvizje në sistemin tuaj të tretjes dhe nxjerrin jashtë toksinat e dëmshme, dhe fibrat e tretshme ndihmojnë në uljen e kolesterolit dhe mbajnë sheqerin në gjak të ekuilibruar duke ngadalësuar thithjen e ushqimit.
▫️Mandarina përmban kalcium, fosfor dhe magnez ndihmon në ndërtimin e forcës së kockave, krijimin e kockave të reja dhe luftimin e osteoporozës.
▫️Mandarina prodhon synephrine, një dekongestant natyral, i cili gjithashtu ndihmon në frenimin e prodhimit të kolesterolit në trup.
▫️Mandarina përmban kalium, një mineral i njohur për të ndihmuar në uljen e presionit të gjakut dhe për të mbajtur rrjedhën e gjakut duke ecur mirë.

Hajini ato të freskëta, shtrydhini ato për të bërë një smoothie, përgatisni ndonjë ëmbëlsirë apo tart pa sheqer dhe me mandarina, kombinojini ato me kos, thajini ato dhe bëni qaj, përfshijini në ndonjë sallatë me arra, apo bëni një sallatë frutash.

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x