Sporti tek fëmijë ndihmon për vetëkontrollin, vetëdijes trupore dhe vetëbesimit

Sporti tek fëmijë ndihmon për vetëkontrollin, vetëdijes trupore dhe vetëbesimit

Aktiviteti fizik është thelbësor për fëmijët. Jo vetëm që është një nga mënyrat më të mira për të luftuar kundër mbipeshes, por edhe mund të ndihmojë në promovimin e shëndetit gjatë gjithë jetës.

Për fat të mirë, shumica e fëmijëve kanë një dëshirë natyrore për të luajtur. “Rëndësia e aktivitetit fizik për fëmijët është e pamohueshme, dhe sinqerisht është neglizhencë kur fëmijëve nuk u jepet mundësia të përfshihen në këtë burim të paçmuar në jetë”, thotë Michelle M. Miller. Nga sporter fëmijët zhvillohen në të pesë fushat kryesore të zhvillimit: fizike, emocionale, sociale, njohëse dhe morale.

👧🏻Sportet më të mira për fëmijët nën 5 vjeç
Shumica e prindërve të fëmijëve të moshës parashkollore mund të konfirmojnë se kanë një energji të pafund. Ata u pëlqen të vrapojnë, të kërcejnë dhe të luajnë, por ata janë akoma duke i rafinuar aftësitë si koordinimi i syve me dorë dhe aftësia për të ndjekur rregullat.

Fëmijët në këtë grupmoshë priren të përfitojnë më shumë nga aktivitetet që ndihmojnë në ndërtimin e aftësive themelore motorike.
Për këtë grupmoshë, aktivitetet që rekomandohen janë ato që:
▫️Nuk janë tepër të strukturuara, të përfshira në kohë ose të komplikuara.
▫️Ndihmojnë në ndërtimin e vetëkontrollit, vetëdijes trupore dhe vetëbesimit – aftësi që do t’ju ​​vijnë në ndihmë nëse për sporte të organizuara.

Disa sporte argëtuese fillestare për fëmijët nën moshën 5 vjeç që rekomandon Miller përfshijnë:
▪️ Gjimnastika
▪️Noti
▪️Bicikleta
▪️Karate
▪️Futboll

“Në këtë moshë, fëmija juaj mund të mos jetë gati nga ana zhvillimore për të shijuar sporte të organizuara,” thonë ekspertët. “Pra, nëse ata thonë se e urrejnë futbollin, ose shpenzojnë kohën duke mbledhur lule, mos u shqetësoni! Kjo nuk do të thotë që fëmija juaj nuk merret me sport – ata thjesht mund të mos jenë gati ”.

👦🏽Sportet më të mira për fëmijë të moshave 5-12 vjeç
Aftësitë fizike të fëmijëve do të vazhdojnë të zhvillohen me kalimin e moshës, dhe po kështu edhe interesat e tyre individualë. Në këtë fazë, është një ide e shkëlqyeshme t’i lejoni ata të eksplorojnë aktivitete të ndryshme duke i ndihmuar t’i drejtojnë drejt sporteve që janë më të përshtatshme për moshën, personalitetin dhe aftësitë e tyre, si dhe faktorë si koha dhe buxheti i familjes suaj.

Sportet ekipore janë të gjitha të njohura në këtë interval moshe, dhe përfshijnë:
▪️Basketbolli
▪️Basebolli
▪️Futbolli
▪️Volejbolli

Për fëmijët që mund të jenë më të pavarur ose introvertë, kërkoni sporte si:
▪️Atletika
▪️Tenisi
▪️Artet marciale
▪️Golf
▪️Kalërimi
▪️Vallëzimi

👩🏼‍🦰Sportet më të mira për adoleshentët
Ndërsa fëmija juaj përparon dhe bëhet më konkurrues, sportet mund të bëhen më të kushtueshme dhe më kërkuese. Më shumë kërkesa për udhëtime dhe mësime private mund të shtojnë shpejt koston mesatare të sportit dhe të rrisin angazhimin për kohën e nevojshme nga atletët dhe prindërit. Por ka ende përfitime të mëdha nga përfshirja në sport – si të qenit tipar tërheqës në aplikimet e universitetit apo zhvillim profesional.

Disa nga sportet më të shtrenjta për të luajtur në një nivel konkurrues, me ligat më të shtrenjta që shpesh zhvillohen në sezonin e dimrit, përfshijnë:
▪️Hokej në akull
▪️Lacrosse
▪️Futbolli
▪️Basebolli

Sportet që kërkojnë më pak pajisje mund të jenë më buxhetore dhe përfshijnë:
▪️Garat në pista
▪️Noti
▪️Dhe të gjitha sportet e lartpërmendura

“Sporte të ndryshme sfidojnë trupin në mënyra të ndryshme dhe në fund të fundit prodhojnë një atlet më të rrumbullakosur. Për sa kohë që sportet e shumta po kontribuojnë në një mënyrë pozitive në cilësinë e jetës së një fëmije, unë nuk shoh nevojë për të kufizuar përfshirjen.” thotë Miller. “Sporti nuk duhet të jetë një punë për fëmijët, por as angazhimi në asnjë aktivitet fizik nuk duhet të tolerohet.

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x