Vitaminat B luajnë një rol jetësor në ruajtjen e shëndetit dhe mirëqenies

Vitaminat B luajnë një rol jetësor në ruajtjen e shëndetit dhe mirëqenies

Vitaminat B luajnë një rol jetësor në ruajtjen e shëndetit dhe mirëqenies. Si blloqet ndërtuese të një trupi të shëndetshëm, vitaminat B kanë një ndikim të drejtpërdrejtë në nivelet tuaja të energjisë, funksionin e trurit dhe metabolizmin e qelizave.

Kompleksi i vitaminës B ndihmon në parandalimin e infeksioneve dhe ndihmon në mbështetjen ose promovimin e:
▫️shëndetit të qelizave,
▫️rritjes së rruazave të kuqe të gjakut,
▫️ niveleve të energjisë,
▫️ shikimit të mirë,
▫️funksionit të shëndetshëm të trurit dhe sistemit nervor,
▫️tretjes së mirë,
▫️oreksit të shëndetshëm,
▫️prodhimit të hormoneve dhe kolesterolit,
▫️shëndetit kardiovaskular,
▫️tonifikimit i muskujve.

👩Tek gratë
Vitaminat B janë veçanërisht të rëndësishme për gratë që janë shtatzënë dhe ushqejnë gji. Këto vitamina ndihmojnë në zhvillimin e trurit të fetusit si dhe zvogëlojnë rrezikun e defekteve të lindjes.
Dhe për nënat e ardhshme, vitaminat B mund të rrisin nivelet e energjisë, të lehtësojnë të përzierat dhe të ulin rrezikun e shfaqjes së preeklampsisë.

👨Tek burrat
Vitaminat B mendohet se rrisin nivelet e testosteronit tek burrat, të cilat natyrshëm ulen me moshën. Ato gjithashtu mund të ndihmojnë burrat të ndërtojnë muskuj dhe të rrisin forcën. Sidoqoftë, studimet njerëzore që konfirmojnë këto pretendime mungojnë.

Si mund ta dalloni nëse keni mangësi?
Shumica e njerëzve marrin mjaftueshëm vitamina B duke ngrënë një dietë të ekuilibruar. Sidoqoftë, është ende e mundur të jesh i mangët.
Simptomat e mëposhtme mund të jenë një shenjë se nuk po merrni mjaftueshëm vitamina B:
skuqjet e lëkurës, çarje rreth gojës, lëkurë me luspa në buzë, gjuhe e enjtur, lodhje, dobësi, anemi, konfuzion, nervozizëm ose depresion, nauze, dhimbje barku, diarre, kapsllëku, mpirje ose ndjesi shpimi gjilpërash në këmbë dhe duar.
Nëse po përjetoni ndonjë nga këto simptoma dhe nuk jeni i sigurt pse, caktoni një takim për të parë mjekun tuaj.

Edhe pse është e mundur që po përjetoni një mungesë të vitaminës B, këto simptoma mbivendosen gjithashtu me shumë kushte të tjera themelore. Mjeku juaj mund të bëjë një diagnozë dhe t’ju këshillojë për çdo hap tjetër.

Nëse keni mungesë të vitaminave B mund të përjetoni një sërë simptomash në varësi të vitaminave B që ju mungojnë. Nëse nuk trajtohet, mungesa mund të rrisë rrezikun e zhvillimit të:
▫️Anemisë,
▫️Problemeve të tretjes,
▫️Shëndetin e varfër të lëkurës,
▫️Infeksioneve,
▫️Neuropatinë periferike.
▫️Mungesa e vitaminës B-12, në veçanti, mund të rrisë rrezikun e çrregullimeve neuropsikiatrike. Studiuesit po hetojnë gjithashtu rolin e tij në hiperhomocysteinemia dhe arterosklerozën.

💊Familjen e vitaminës B bio mund ta gjeni përmes suplimenteve të Italmed, si:
B-vital totale shurup, B-totale pika orale, Varimine stress tableta, Energ flakone, Lipomar Cardio, Ioclean Difesa, Golasel Pro (për fëmijë), dhe më shumë…

Vitaminën B mund ta gjeni në ushqime si: qumësht, djathë, vezë, mish të tillë si mishi i pulës dhe i kuq, peshk (ton, skumbri dhe salmon), butak, perime jeshile të errëta (spinaqi dhe lakra jeshile), perime (si panxhari, avokado dhe patatet), drithërat, fasulet, arrat dhe farat, frutat (të tilla si agrumet, banania dhe shalqiri), produktet soja dhe maja.

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x