Zbuloni përfitimet e një ecje të shpëjtë tek shëndeti juaj

Zbuloni përfitimet e një ecje të shpëjtë tek shëndeti juaj

🚶‍♀️🏃‍♀️ Përfitimet e ecjes së shpejtë një ose dy orë për sa i përket shëndetit janë të dukshme. Çfarë është e mirë nga te ecurit shpejt?

Le të zbulojmë së bashku pse ecja e shpejtë për të paktën një orë është e mirë si për metabolizmin ashtu edhe për mendjen. Edhe ecja e shpejtë për dy orë është padyshim e mirë, përparësitë në drejtim të rezistencës dhe substancave të prodhuara janë më të mëdha.
Një studim i fundit nxori në pah efektet që ecja e shpejtë ka tek gratë dhe burrat.

Gratë që ecin shpejt jetojnë mesatarisht 15 vjet më shumë se ato që ecin ngadalë.
22 vjet jetë më e gjatë për vrapuesit meshkujl në shëtitje sesa për ata që e marrin atë shumë rehat.

Të dhënat, të marra nga një studim në një mostër me mbi 450,000 njerëz me një moshë mesatare rreth 52 vjeç.
Gratë që praktikojnë ecje të shpejtë kanë një jetëgjatësi prej rreth 87 vjet, burra 86 vjet.

Një fakt tjetër është se gratë me një ritëm të ngadaltë kanë një pritje prej 72 vjetësh ndërsa burrat rreth 64 vjeç.
Ecje e shpejtë më shumë energji dhe mirëqenie për zemrën.

Zakoni për të bërë një shëtitje të shpejtë stimulon trupin të prodhojë më shumë energji. Ecja përfshin muskujt kryesorë dhe arrin t’i stërvisë pothuajse të gjithë, përfitimet që rezultojnë janë të shumta për sa i përket muskulatures.

Ecja e shpejtë për një orë, 5 ditë në javë, stimulon dhe përmirëson qarkullimin e gjakut, zvogëlon rrezikun e shfaqjes së sëmundjeve kardiovaskulare. Ecja e shpejtë gjithashtu aktivizon llojin e djersitjes që na lejon të eliminojmë toksinat.

Përmirëson ushqimin
Ecja e shpejtë stimulon dëshirën për të ngrënë gjëra të mira që na lejojnë të rimarrim shpejt energjinë dhe forcën fizike.
Pas një shëtitje të shëndetshme, rritet dëshira për të ngrënë ushqim cilësor me vlerën e duhur ushqyese për ne.
Si pasojë, ne jemi udhëhequr të zgjedhim vetëm atë që promovon mirëqenien e trupit tonë.

Ecja e shpejtë ul stresin, më shumë të qeshura dhe gjumin më të mirë
Ecja e shpejtë ndikon jo vetëm në trup, por edhe në mendje. Ndërsa ecim, ne zvogëlojmë stresin dhe rrisim disponimin tonë duke prodhuar endorfinë në tru.Të gjitha këto efekte shumëzohen duke qenë në kontakt me natyrën.
Kur jemi në humor të mirë, kemi një jetë shoqërore më të mirë dhe më të kënaqshme. Një mendje e relaksuar atëherë na lejon të kemi një cilësi më të mirë të gjumit. Ata që ecin shpejt, sipas studimeve të fundit, flenë më mirë dhe më gjatë.

Përfundime
Të gjitha avantazhet e ecjes së shpejtë për të paktën një orë janë të arritshme edhe tek njerëzit mbipeshë. Njerëzit mbipeshë mund të ecin shpejt pavarësisht nga madhësia e trupit.

Aftësia për të shkuar me një ritëm të shpejtë është e pavarur nga masa e dhjamit, ndërsa rezistenca ndaj përpjekjeve fizike dhe, natyrisht, trajnimi janë të rëndësishme dhe thelbësore.

Studimet e fundit konfirmojnë përfitimet e shumta të ecjes edhe në kushte klimatike ndaluese. Ecja në të ftohtë stimulon trupin të japë më të mirën e tij dhe të shfrytëzojë sa më shumë burimet e brendshme në dispozicion.

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x