Bishtajat, perimja magjike për sytë, për gratë shtatzënë, lufton kancerin në zorrën e trashë

Bishtajat, perimja magjike për sytë, për gratë shtatzënë, lufton kancerin në zorrën e trashë

Bishtajat përmbajnë vitaminë K e cila është e nevojshme për shëndetin e kockave. Hulumtimet kanë treguar se edhe nëse keni shumë kalcium dhe nivele të ulëta të vitaminës K, mund të keni kocka të dobëta. Vitamina K prodhon proteina që ndihmojnë kockat në marrjen e kalciumit. Vitamina K dihet se rregullon metabolizmin e kockave i cili parandalon humbjen e mineraleve. Vitamina K luan një rol vendimtar në ruajtjen e densitetit të kockave. Një filxhan fasule jeshile e zier përmban afërsisht 15% të rekomandimit ditor të vitaminës K.

Sytë

Bishtajat përmbajnë të njëjtin pigment që u jep perimeve të tjera ngjyrën e tyre të kuqe, portokalli dhe të verdhë. Këto quhen karotenoide dhe pigmentet funksionojnë si anti-oksidues. Bishtajat kanë 3 karotenoide. Ato janë betakarotinë, luteinë dhe zeaksantinë. Betakaroteni shndërrohet në retinol, e cila është një formë e vitaminës A që është shumë e nevojshme për shikimin normal të natës. Luteina dhe zeaksantina thithin dritën blu e cila ndihmon për të mbrojtur sytë tuaj nga dëmtimet e shkaktuara nga drita me intensitet të lartë. Nëse hani një filxhan fasule jeshile të ziera, ju merrni gati 30% të shumës ditore.

Ndihmon në betejën kundër kancerit të zorrës së trashë

Rezultate premtuese kanë treguar se ngrënia e bishtajave çon në parandalimin e polipeve para-kancerogjene që zakonisht çojnë në kancer të zorrës së trashë. Provat e reja tregojnë se rritja e bishtajave dietike ndihmon në zvogëlimin e rrezikut të reformimit të adenomës kanceroze dhe kancerit kolorektal. Duhet bërë më shumë hulumtime, por deri më tani rezultatet janë shumë premtuese. Bishtajat përmbajnë nivele të larta të fibrave që është tepër e rëndësishme për sistemin tuaj të tretjes. Lloje të ndryshme të fibrave ndihmojnë në lehtësimin e sistemit të tretjes dhe ndihmojnë në promovimin e një lëvizje të shëndetshme të zorrëve. Fibra në bishtajat mund të ketë një lidhje pozitive midis një sasie më të lartë të fibrave dhe një reduktimi të kancerit të zorrës së trashë.

Jane te mira per grate shtatzana

Studimet tregojnë se bishtajat janë të mira që gratë shtatzëna t’i shtojnë në dietën e tyre. Bishtajat janë një burim i shkëlqyeshëm i folateve të cilat janë një përbërës thelbësor i sintezës së ADN-së dhe ndarjes qelizore. Më shumë hulumtime janë duke u bërë por deri më tani rezultatet sugjerojnë që bishtajat e ngrëna gjatë periudhave të fekondimit dhe shtatzënisë mund të ndihmojnë në parandalimin e defekteve të tubit nervor tek të sapolindurit. Një racion me fasule jeshile përmbajnë gati 10% të dozës së rekomanduar ditore të folateve të nevojshme për shëndet të mirë.

Promovon nivelet e shëndetshme të kolagjenit

Bishtajat përmbajnë vitaminë C e cila është një anti-oksiduese. Vitamina C ndihmon në neutralizimin e radikalëve të çliruar, ndihmon në mbrojtjen e proteinave, yndyrnave dhe ADN-së nga radikalet e lira por vitamina C gjithashtu ndihmon në krijimin e kolagjenit. Kolagjeni është ind lidhor që mbështet dhe forcon lëkurën, kockat, tendinat dhe organet. Pa vitaminën C, kolagjeni nuk do të ishte në gjendje të bëhej. Bishtajat përmbajnë gati 15% të rekomandimit ditor të vitaminës C.

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x