Si të ushqehemi shëndetshëm gjatë Ramazan-it?

Si të ushqehemi shëndetshëm gjatë Ramazan-it?

Me poshte gjeni disa këshilla për të qëndruar të shëndetshëm dhe për të shfrytëzuar në maksimum këtë muaj të bekuar.

*Pini të paktën 8 gota ujë çdo ditë, nga Iftari në Syfur, për të parandaluar dehidratimin dhe kapsllëkun.
*Qëndroni të hidratuar sepse eshte e lehtë të biesh viktimë e nxehtësisë gjatë Ramazanit.
*Mbani shenim ujin qe pini ne menyre qe te dini sa uje po pini. Përfshini supat, qumështin dhe lëngjet e frutave në vaktet tuaja së bashku me shumë fruta dhe perime.
*Qëndroni larg ushqimeve të pasura me kripë dhe vaj, të tilla si produkte turshi, patate të skuqura dhe ushqime të kripura.
*Kufizoni marrjen e ushqimeve të skuqura dhe ëmbëlsirave pasi ato mund të ju bëjnë të keni etje për një kohë të shkurtër.
*Shmangni pijet me kafeinë si kafe, çaj ose kola pasi ato janë diuretikë dhe mund të çojnë në humbje të lëngjeve gjatë gjithë ditës.
*Bëni 6-8 orë gjumë në ditë për pushim të mjaftueshëm fizik dhe mendor.
*Pushoni siç duhet: Bëni një pushim të mirë gjatë natës gjatë Ramazanit.
*Ju mund të mos jeni në gjendje ta bëni këtë gjatë natës, pasi ju duhet të ngriheni para agimit për Syfur
*Nëse flini më pak, do të ndiheni të lodhur dhe nervoz gjatë ditës.
*Qëndroni të qetë dhe të pushuar gjatë pjesës më të nxehtë të ditës për të shmangur dehidratimin dhe etjen.
*Mos shkoni në shtrat menjëherë pas Iftarit ose Syfurit.
*Jepini trupit kohë për të tretur ushqimin.
*Mundohuni të hani një dietë të ekuilibruar për prishjen e agjërimit, e përbërë nga hurma, supë, sallatë, një pjatë kryesore, fruta dhe një emblesire të vogël ne Ramazan.
*Hani në moderim – Thyerja e agjërimit tradicionalisht duhet të përfshijë hurma të cilat sigurojnë një nxitje të energjisë shumë të nevojshme për trupin. Shoqëruar me lëng frutash ose supë për të sjellë lëngjet dhe nivelet e glukozës në normalitet.
*Përfshini karbohidratet dhe ushqimet me shumë fibra që do të treten ngadalë dhe do të lëshojnë energji gjatë gjithë ditës.
*Hani shumë perime, thjerrëza dhe drithëra së bashku me frutat si kajsitë, kumbullat dhe fiqtë.
*Shmangni sa më shumë ushqime të skuqura, të yndyrshme ose shumë të ëmbla, pasi ato treten shumë më shpejt.
*Tejkalimi i sasise se ushqimit çon në dispepsi dhe shtim në peshë, prandaj hani vetëm atë që ju nevojitet për t’u ngopur.
*Një stërvitje e lehtë para Iftarit është e dobishme për të kaluar kohën dhe për të lëvizur.

  • Agjërimi juaj nuk duhet të jetë një justifikim për të hequr dorë nga ushtrimet tuaja.
    *Në vend se një regjim rraskapitës në palestër, zgjidhni gjëra të tilla si joga ose ecja që nuk lodhin trupin, por ju lejojnë të relaksoheni.
    *Nëse keni nevojë të shkoni në palestër, prisni një orë pas Iftarit.
    *Syfyri është vakti më i rëndësishëm i ditës dhe gjatë Ramazanit është jashtëzakonisht thelbësor.
    *Ju mund të dëshironi ta kaloni atë, të bëni një orë shtesë gjumë, por është një ide e keqe dhe mund të çojë në dehidrim, rraskapitje dhe probleme të stomakut.
    *Ju gjithashtu do të keni një tendencë të mbingopeni gjatë Iftarit nëse e tejkaloni vaktin e syfurit
    *Qëndroni të freskët në ditët e nxehta për të shmangur vuajtjen nga nxehtësia dhe etja.
    *Shmangni ngrënien e sasive të mëdha të ushqimit gjatë Iftarit.
    *Mos shkoni të flini menjëherë pas Iftarit ose Syfyrit. Jepini trupit kohë për të tretur ushqimin
    *Hidratohuni me ujë natyral dhe jo me pije të gazuara dhe me sheqer

Shpresojmë se këto këshilla do t’ju ndihmojnë ne këtë Ramazan!

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x